Forever Young

Akhirnyaa
Friday, November 25, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

Assalamualiakum AHMAD AMIRUL .
sayang , saya sudaaa ziarahh kubur awak . dalam fon je lhaaa .
dekadd-2 . INSYALLAH saya akan pegi .
tapi tak tahu bilaaa . start now , i'm going stdy hard . coz na ambik aliran sains mcam kamu sayang . 
kamu mesti sukaa en ? saya nak ambik aliran yang awak sukaa .
saya akan ambik cita-cita awak :)
sayang , saya nages bylaa tadi 3g dengan adek awak .
dy tnjok kubor awak , tyme tuhh saya smpat baca yassin dekat awak .
kdid abz tak kesah awak . jnjy saya baca depan kubur even dalam fon .
awak , maaf sebab saya tngok kubur awak 
airmata neyh jatuh tyba-2 , awak tahu tak dalam aty saya .
macam tak prcaya saja , awakkk ! knapa pegi tnggal saya awak :'(
saya kat snie perlukan awak , awak jnjy na aja saya sains .
awak jnjy na ajaq saya smuaa mata plajaran awak .
sayangnyaa saya tak sempat tnjok keputusan saya kat awak :'(
e2 pwn last exam 4b 2c 1d 1e . mztii awak kcewa rite ?
Klau masa bole putar balek , saya nak sgt-2 tnjok kputusan mcam awak harapkan .
aduhhhh , susah awak . Tadi saya ckp dengan adek tawu , tiba-2 jatuh bunga brkelopak ganjil . awak marah ke sebab kami dua nanges ?
Sayang , maafkan kami . adek tatawu apa-2 pown .
jangan lhaa mara dy , nak mara . mara saja saya sebab saya start nanges dlu .
sayang-2 , maaf sebab banyak crita kenangan kytaa kat snie . bia dyowg tahu yang awak sudaa hepikan saya .
awak , saya daa baca kenangn 2008 . tyme kytaa baru caple :'(
sdeyy sgt-2 . 
sayang , trima kaseh sebab saya orang yang brtuah dpad kasih sayang awak smpai ajal mnjmput awak :)
saya sngat-2 trharu , saya daa call ibu .
ibu pwn sama-2 rasa mcm smlm awak ada dengan kami lagi .
brsemadi lha dengan tenang sayang . 
kami  disini akan sntiasa mndoakan kejahteraan awak :)
sayang , jangan lupa doakan+ sokong saya unk dpadkan cita-2 awak .
terima kasih sayang :')

#saya sayang awak smpai bylaa-2 !
AL-FATIHAH 



Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction