Forever Young

Awak :'(
Tuesday, November 22, 2011 ? 0 Gigi busuk ?


awak , kenapa tnggal saya skaly lagi ?
kenapa awak datang balik ? awak tahu , selama neyh saya tnggu awak .
saya saba je awak ada gf lain . kyta caple tyme saya darjah 5 n awak f2 . byla kyta da cple setahun ,kyta putus sebab ayah kita kan sayang ?
ayah kita nak tngok kita blaja dulu , tyme tu awak f3 , saya drjah 6 .
sama-2 na exam kan ? then , awak cakap awak akan tunggu + sayang saya sampai byla-2 
Tapy awak tak contact saya daa lepas PMR , saya coll awak pon .
awak tak ankat , saya call mak awak . mak awak cakap , awak baru jaa balek dari hospital . Ouhh , baru saya tahu awak saket .
awak takley jawab fon saya tyme tuhh . sebulan pon da brlalu tyme tuhh , saya try call awak lagy . awak suroh saya jangan ganggu awak , Ya Allah awak !
hancur haty saya neyh wak , hancur sgt-2 .
Awal tahun 2010 , saya tak lalu na makan . saya tade semangat untk buad apa jaa .
tapi ayah cakap , 'kuadkan semangat . bukan sorang jaa laky ada kat dunia neyh , ramai lagy cuma shasha kena blaja dlu '
Terima kasih ayah , shasha ttap tnggu myrol .
eisha try bangkit balek , bangkit nd buang sgala kenangan manis nd pahit brsama dia .
Eisha happy :)


awak tahu , 2010 saya cple dengan budak skulaa saya .
dia tak mcam awak , dia tak pernah buad saya neyh wjud . awak thu , saya rasa na sgt-2 pegi kat awak !
tapi , awak da tukaq number . sdey saya , saya inagt nak crita kat awak .
apa-2 pown , dalam haty stay lagy na kat awak .
saya pown putus dengan dy , sebab dia ada gurl laen .
saya biarkan saja :)
awak tahu , berapa bulan lepas tuh saya couple dengan orang laen .
dia baek sgt-2 , mcam awak jgak .
tapi tak lama , sebab dia maseh sayang kat ex dy :'(
saya tak mara + tak kisah sebab saya still sayang awak .
saya call mak awak , mak awak cakap awak saket tyme tuhh .
niat aty saya na crita psal saya , mgkin awak nnty nasihatkan saya .
tapi laen  pulak jady nyaa , mak awak ckp paru-2 awak brlubang . 
awak , sdeyh sangat-2 time saya dengar tuhh . tapi dalam aty saya selalu doakan awak selalu sihat . then mak awak cakap kat saya 'sha maafkan ibu eh , sbenarnya myrol yang takbgytaw semua neyh . dy ptus pwn sebab tanak sha sdeyh byla dy tade nnty .
sha , lagy pown dy da ad penganti laen . so , sha tapayah rsau .
mgkin tade jdoh .'
eisha pown cakap ' tape lah ibu , sha sayang dy . sha akn selalu doakn trbaek kat dia . hope dia hepi dengan gf baru dy eh ibu . ibu , if ada apa-2 gtw sha eh . jangan lupa kim salam kat dy . cakap kat dy eisha sayang dy .'
YA ALLAH , perit gylaa tyme eisha rasa tuhh . eisha tataw nak buadd apa lagi .
awak , kanap awak buadd saya macam neyh :'(
saya sayang awak , even saya ada couple pown nnty saya ttap sayang awak .
itu yang ada dalam aty eisha tyme tuhhh .
Eisha nages tnpa bhnti , eisha doa dalam aty spaya eisha akan dpadd kbahagiaan yang sepatutnya . bia lhaa eisha mcam mana pwn . eisha ttap sayang dy .


setahun masa berlalu , maseh tringat lagy wktu kytaa sama dlu .
tyme 2011 , awal taun awak datang cari saya kan ?
awak na bgytw yang awak pndah dduk kulim kan wak ?
seronok sgt-2 tyme tuhh , sebab saya ingt awak nanak cple dengan saya balek .
tyme tuh awak bgytaw yang awak saket , sebab tuhh awak lpas kan saya .
awak tanak saya sdeyh bylaa dpad tahu . awak cakap , awak sayang saya .
dalam aty neyh punyaa lhaa hepi .
even awak cple dengan orang laen , kytaa texting rite ? 
semua msalah saya , saya crita kat awak . pasal saufi pown saya crita .
awak ckp , sabar lhaa sayang . if ada jdoh ada lhaa .
saya dengar cakap awak tyme tuhh . then , awak marah saya sebab prangai saya terok tyme tuhh en ? awak marah sebab saya smoke depan awak .
awak , saya sayang saufi sama macam awak . tapi awak lbey tahu .
saya tnsyen sebab stiap kali exam , saya gado dengan saufi .
awak tahu en markah saya trok daaa , awak tahu kan dlu saya mcam mana ?
semuaa awak tahu kan sayang ?
Awak selalu cakap , relax lhaa sha . relax lhaa sayang .
saya ada untuk awak selalu . YA ALLAH , awak !
saya hepii gylaa awak tahu ? then , bylaa saya putus dengan saufi .
awak orang yang paling gembira kan ? sebab awak tanak tngok saya tnsyen lagy .
tapi , saya ttap na dy . awak thu kan , if saya putus dengan dy sapa nak sayang saya ?
awak cakap awak ada , yaa syang . saya thu awak ada , tapi gf awak?
awak cakap , awak tak sayang dy mcam mna awak sayang saya .
tak baek awak , ksian dy .
bulan 8 ary tuhh kytaa cple kejap jaa en ?
awak cakap , kytaa taleyy hepii mcam dulu lagy . tak thu sebab-2 nyaa adalah yang neyh .
kytaa stat lost cntct dahh . sdeyyhh sgt-2 , idop saya kosong balek .
bulan 10 ary tuhh awak text saya balek , ajar saya kuaa semuaa en ?
besh gylaaa . awak suap-2 saya mkan , shopping-2 .
then , tyme kytaa ddk kat top rof . awak ckp kat saya 
' sha walaupwn apa trjady lpas neyh , ingt tau abg ttap sayang sha . sha kena jaga diri lpas neyh . abang tkodd abg takkan ada lagi dalam dunia neyh . even abg tahu , abg da gf . tapi abang sayang sha lbeyhh sama dgn ibu dan ayah . ingat tuhh sayang .
mcam mana pown abg akn ttap dduk kat smping sha . sha ad msalah mcam mana pwn jangan lari tawuk ! abang tahu sgt sayang abg neyh sukaa lary pada msalah n sukaa buadd hal lpas tuhh . abang tahu sha kuadd , if sha tak kuadd takkn smpai skunk sha nak tnggu abang . abang taw , abg banyak buadd salah . tapi ingat lhaa sayang , abang buadd semua neyh sebab tanak sha sdeyh kemudian ary . bia lhaa shaa sdeyh skunk , abang bole lap airmata tuhh dk jatuh .'
awak , saya rsa dunia saya gelap balek awak ! saya nges dpn awak en ?
awak cakap 
'tengok , blom apa-2 lagy da nges . macam mana if abang tadak nnty ?
sayang abang neyh lhaaa sukaa sgt nges thu . shaa tngk mukaa abang puas-2 , nnty tkodd tak smpat . abang nnty jrang datang snie , sebab na ambk SPM . nd tkodd bylaa ajal abang da smpai sha tk smpat tngok , sebab abang takkn tanam kat snie .
abang akan tanam kat johor . nnty mztii sha takkn dtg , sebab bapak keja en ?'
eisha nges tak brhnti , na cakap pwn susah !
awak , jangan cakap mcm tuhh lagyy !
dua bulan saya dpadd blek mnagih kasih yang lama saya tnggu .
54 hari mencintaiku 
semalam awak pesan bndaa sama jgak en ?
saya tak bagy awak kua , sebab awk cakap awak tk sehadd . awak saket dada awak .
saya cakap jangan kuaa ! knapa awak kuaa ? awak , sy mmpi awak .
awak text saya smpai xcdnt tuhh . sdeyy sgt-2 wakkk :'(
now , awak pegii untk slma-2 nyaa . ibu anta text kata awak sudaa trok . mmbe-2 awak pwn text saya . Apa saya nak buadd ? ibu tak bgy pegi , sebab na kena pegi johor ,.
awak ! awak kejam , awak kata awak sayang saya . np awak tnggai saya ?
knapa awak tak dngaa cakap saya ? lpas neyh saya na text dngan sapa awak ?
awak ! tlgg lhaa , saya nak awak blek . saya nak awak dtg thu !
saya na tngok mukaa awak snyum , gelak , usik saya .
tade lagyy awak ! saya sunyii :'(
tolong awak ............................
saya nak awak dtang blek .
laguu neyh awak sallu mnyanyikan kat saya en ?
tapyy awak buang yg pelacur tuhh , sbb awk kata saya bkn pelacur .
awk neyhhh .
awak , saya nak awak :'(

(AL-FATIHAH buadd kamu abang )

p/s | eisha bnyk pndam kan crita neyhh . maaf buadd eX-2 eisha .
eisha cple dgn kamu , dalam masa sama eisha sayang first love  eisha .
now , dy daa tade . tayah lhaa mara . kbaii



Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction