Forever Young

Hanya awak :'(
Saturday, November 26, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

Sayang , saya mintak maaf sgt sebab kuaa tadi .
saya kuaa sebab jmpaa kawan awak , awak bagi surat jgak kan kat dia ?
awak , saya tanak dy lhaaa . saya nak awak !
saya nak awak bngun balek untuk saya , sebab saya sngat-2 rindu awak .
YA ALLAH wak , skit pwn hati saya tak tertarik dengan mana-2 laki tadi .
Saya senyum kat mmbe-2 saya . tapi , dalam hati saya rindu awak .
Sayang , saya pegi kat tmpat kytaa selalu pegi .
Saya nampak awak !
saya nmpak bayang-2 kytaa brlari :'(
saya rindu masa tuhh sayang . Knapa awak pergi dngan cpadd ?
awak baek , sepatotnyaa . saya yang pegi dulu .
awakkk :'(
Saya rinduu tyme dengan awak :'(
saya rinduu sangat-2 na dengar suara awak .
awak tahu , tade sapa lagi nak nyanyi + becerita before saya tido :'(
ouuhhhh , saya tdak dpadd mlupakannya . sayang !
Wakeup please ? saya nak awak ada dengan saya stiap masa .
Awak tahu , tadi kawan saya kata saya makan comot .
macam budak-2 . tngok , tade sapa lagi nak suap saya makan .
Saya pegi KFC tadi , saya tngok tmpadd selalu kytaa dduk .
saya nmpak awak suap saya makan .  
awakkkkk ,  saya tak tertahan rindu tadi dekadd awak .
Bayang-bayang awak tetap ada kat mana saja tmpat yang kytaa selalu dduk .
Wak , mcam mana saya nak lupakan smua kenangan tuhh ?
Saya nak awak balek :'(
BANGUN AWAKK !

#ya ALLAH , maaf sebab aku tak dpadd trima pmergian nyaa .
akan aku baiki kesilapan ini YA ALLAH :'(
sematkan lhaaa kenangn aku dengan dy dalam haty aku ini .
Insyallah , satu ary nnty akan aku relakan pmergian nyaa .
aku tak snggup melihat dy bersedih di sebabkan aku .
Terima kasih ya ALLAH , sebab mnjadikan aku orang yang pertama dan yang terakhir untk dy . Terima kasih abang sebab beri kasih sayang kat sayang .
YA ALLAH , tolong smpaikan rinduku pada dy .

AL- FATIHAH



Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction