Forever Young

I need U :'(
Wednesday, November 23, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

Sayang , sorry saya baca surat awak awal 1 minit kol 12 . saya daa tak sabar na tengok awak berceloteh . yelhaaa , kat mana lagy saya na dengar awak brceloteh rite ?
awak-2 , sebelom saya bukak kotak tuu tady ptg bylaa sampai . YA ALLAH , saya bau perfume awak ! awak saja eh spray kat kotak tuhh ? awak-2 , saya  rinduuu awak .
saya bukak , ada 2 fon awak + 3 t-shirt awak + 1 bantal busuk awak + 1 domo + 1 latter + 1 kotak kecil wak . 
Fon awak tuhh , saya tngok dua-2 wallpaper awak latak pix saya tngh nges . kejam =='
t-shirts tuhh semua fav saya n awak kan-2 ? bantal busuk tuhh selalu awak kata nak bling kat saya . hehehe sdgkan kytaa beli sama-2 en ? domo untk sapa wak ? kotak tuuhh apa wak ? 
On the latter 




Assalamualaikum Nur Farisah \ 20\11\11


sayang , tyme sha baca surat neyh myb abang sudaa tak brnayawa lagi .
abang daa ada kat alam laen , abang nak sha kuad hdapi semua neyh .please jangan nages lagi tau . abang takod tade sapa yang nak lap airmata sayang tuhh .
sudaa oke ? pertama skaly abang mintak maaf if slama neyh abang lukakan aty sayang .
abang juz tanak jady macam neyh . abang tak sepatotnya cari sayang lagy .
tapy cinta + sayang abang yang paksa untk kembali pada sayang .
shaa , sbenarnya abang ada sha sorang jaa . abang tpu smuaa psal gf . abang nak sha cari pnganti laen slaen abang . tapi abang tak nmpak hepi sha , tapi sdeyy lagi ada .
sha gagal dlam exam , sha abang na sha kuadd hdapi even lepas neyh abang tade na dnga lagi crita sha , abang sayang sha . Sha thu , abang setia kat sha . cuma abang kerap saket + abang akan maty bila-2 masa saja . 
Sha , jaga diri baek-2 taw . jangan lupa call ibu abang + jaga dy even ada adek .
nnty dy rindu abang bole lhaa sha ubadkan eh ?
Hee , dngaa tau sayang .
oke , fon tuhh sha ambk lhaa . tade sapa lagi na pkai fon abang . abang da tpup kat dua-2 fon tuhhh dua-2 ada srats lbeyh , nnty tlefon lhaa ibu ngn adek eh syang .
if tanak pon , smpan buadd knangn . klaw sha na text , text lhaa nnty abang rep . hehehhe .
dua-2 tuhh now jadi milik sayang , jaga dy mcm jaga abang tau . oke , dalam kotak tuhh semua abang tulis kenangn kita , biasa lhaa sayang orang sakit taley kua sgt . itulah keja abang , kalau syang tanak tayah bukak. semua janjy-2 ada dalam tuh . Domo tuhh untk exam last sha . sha lulus kan even ada 1 e ? ambik lhaa , abang tau sha minat en ? maaf sebab taley lindung sha lagi . Sha , abang tataw lhaa mcm sha t rasa khilangn abang .
sayang , maafkan abang tau . Insyallah , kytaa jmpa kat akhirat kelak nnty . abang doakn sha kuad smangad nada penganti laen yang bole gnti abang yaa syang ?
Tamaw sdey-2 , maaf sebab abang tak bagi sha ikod abang . abang tanak sha sdey . bia jaaa sha dapadd tngk tyme kytaa kua . tanak sha ingt lagii smuaa tuh oke .
smua tuh da ada dalam kotak rhsia abang . bkak lhaa if na baca .
baju tuh syang bole pkai , na buadd tidur pown bole t abang akan ada sbelah sha jadi hntu.
sayang , last abang nak cakap sha yang pling abang sayang n stay smpai maty . maafkan abang sayang :'(

Ikhlas dari AHMAD AMIRUL 

YA ALLAH , sdeyh nyaa aty neyh . if saya tau awak tk pnah ada sapa-2 , sumpah saya takkn pegi dari awak . tapi awak thu kan aty saya ttap ada dengan awak sayang ?
awak , nset saya tak brbunyi lagii . Nak text pown nset awak dua-2 ada ngan saya .
adek awak cakap , muka awak tenang jaa masa lpas mndi tdy :'(
awak , really need u wak . bangun lhaa wak . 
saya bau bantal awak , bau awak :'(  saya rasa macam awak ada jaa kat sbelah saya tyme saya baca tdy . awak nmpak saya nges en ? awak-2 , jangan marah taw sebab tadi saya nges tyme baca letter yang awak bagi . saya lap sndri air mata neyh .
saya tahu , awak taleyy lapkan . awak bole dengar n tngok saya jaaa .
Awak , bangun lhaaaaa !
Saya perlukan awak lagiii :'(


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction