Forever Young

Maaf sebab tak dpadd jaga mak awak :'(
Monday, November 28, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

            Assalamualaikum AHMAD AMIRUL , maafkan saya yaa sayang .
sebab tak dpadd jaga mak awak yang sedang saket .
awak , mak awak jauhh sgt-2 . saya tak dpadd na tngok . saya thu berita pwn dari adek .
apa-2 saya call ibu / adek / abang . abang na ambil saya pegi JOHOR .
tapi ibu awak tak izinkan saya , tkodd my parents rsau tahu .
sayang , if saya bole jaga ibu awak skrang . saya tkkn sia2 kan .
saya akn jaga , mcm mana awak jaga saya dlu tyme saya saket .
ibu saket sebab geram dengan orang langgar awak .
YA ALLAH wak , sumpah ! saya saket aty dengar berita tuhhh .
awak kenaa lnggar smpai awak btol-2 matyy .
then orang tuu lari kan sayng ? mmbe awak tak sempat hafal num plate kretaa tuhh .
sekarang , polis tngh siasat smuaa neyh . 
sayang , mztii saket kan ?
knapa awak tak sempat lompat ? saya dngar kawan awak ckp .
masa tuh awak n mmbe awak nak pegi rumaa mmbe awak lagi satu .
tyme tuhh mmbe awak nak bawak , tapi awak cakap ' nak try , tkodd tak sempat nak bawak nnty ' .
Kawan awak pown tataw yang awak tuu ckp akn jady knyataan . then , awak nmpk kreta tuhh en ? awak ingt tade orang , pz uwh awak pwn Bawak moto .
bylaa kuaq saja simpang , kereta tuhh tros pecut lajuu nak lnggaq awak .
kawan awak mnjrit swoh lompat , sebab kawan awak sempat lompat .
tapi awak daa tersekat kat moto tuhhh , so taleyy lompat .
kawan awak cakap , awak jerit nama saya tyme tuhhh . awak cakap sakett .
n kat situ jgk awak meninggal :'(
Kejam gylaa orang yang lnggar , dy daa standby siap-2 supaya langgar awk.
awak , ada orang dengki dgn kytaa ke? sapa wakk ?
awak pnah brdndam dgn orang ke ? npe dy wt gitu ? dy lariii now !
SAYA NAK BUNOH DY MCAM MANA DIA BUADD SAYA KEHILANGN AWAK :'(
awak ! saya ksian kat awak . mztii saket kan awak ?
saya bersyukur sebab ALLAH cabut nyawa awak pada nak kena tnggung dua pnyakit .
First paru-2 brlubang nd sec , kaki patah n luka-2 tuhh .
saket en awak ? :'( saya tak dpadd bayangkan mcm mana saketnyaa awak :'(
Maafkan saya tak dpadd trimaa sblm saya thu crita sbenarnyaaa .


Sayangkuh , saya nd kelurga +mmbe-2 awak .
amadd merindui awak . sgt-2 .
saya tataw nak buadd mcm mana lagi , saya buadd mcm awak ckp .
saya daa tak lari pada msalah . tapi awak , idop saya daa sunyii tnpaa awak .
saya tkodd na jlani idop neyh sorang-2 . smuaa orang bgy kata smngadd .
tapi , susah na bggun blek !
sebab saya sgt-2 RINDU + CINTA awak !
kembali lhaa blek awak , idop lhaa dlm aty saya .
saya thu , awak tenang kat sana .
awak , skrang daa musim ujan . saya tkodd awak dlm kesejukkan :'(
awak , dtg lhaa blek . saya rinduu awak .
saya rindu pelukkan awak , saya rinduu kata-2 semngadd awak .
saya rinduu na awak marah-2 saya .
maafkan saya , saya trpksaa buadd prkara lama :'(
sebab saya tanak ingt awak .
lag ingt , lagii airmata saya jatuhhh :'(
SAYA AMAT MERINDUI KENANGN KYTAAA :'(
KEMBALI LHAA !

AL-FATIHAH BUADD HUBBY 


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction