Forever Young

Wish u were here hunny :'(
Thursday, November 24, 2011 ? 0 Gigi busuk ?
Assalamulaikum 
Ahmad Amirul , awak . saya rinduu sgt-2 kat awak .
awak tahu , saya selalu dnga voicemail . sebab apa ? sebab saya nak dngar awak nyanyi .
wak , saya takley lupakan awak even kzen + mmbe-2 hepi kan saya .
saya tataw knapa . isnin neyh if bole saya nak mintak izin untk kua dengan mmbe awak .
saya nak dnga crita pada A-Z apa yang brlaku kat awak .
awak-2 , saya tngok video awak nyanyi untk saya . 
sedap awak , if awak ada ngan saya lagi besh awak !
saya rindu kiss awak ! 
saya rindu awak marah popet-2 macam maknenek !
saya rindu awak belai saya !
saya rindu awak mnyanyi !
saya rindu awak ceramah agama + merokok !
hehehehe , rindu wak . ckop 2 aryy awak tnggal saya .

YA ALLAH , bole tak sampaikan rindu + sayang aku dekadd dy YA ALLAH ?
Bole bagi skaly jaa dy dtg untk aku tngok wjah dy YA ALLAH ?
Izinkan lhaa YA ALLAH , skaly saja aku mngharapkan .
kalu tak bole , izinkan lhaa dy dtang selalu dalam mmpiku YA ALLAH !

Hubby , ingat tak lagi masa yang first tyme kytaa jmpa ?
muka mcam budak-2 en ? hehe , awak mcam kanak-2 jhaaa .
sdangkan mukaa saya dyowg ckap mcm f5 . ingat tak wak ?
yelhaa , mna tak nya awak en pndek :P
Ingat tak awak ?
mzti lhaa wak ingat , sebab awak jatuh tyme tuhh . kankan ?
Lepas uwh , awak bngang sebab saya gelak jaaa kat awak . last-2 , awak tarik tlingaa saya . saket lhaa wak ! saya rasa lagi awak tarik .
selalu jmpaa , if awak tak tarik . tak sah !

Sayang , ingat tak tyme kita angan-2 akan kawen ?
mztii Ingat rite ? awak nak baby 10 orang . smuaa daa tetapkan nama en ?
tapi saya bngkang , sebab bylaa bca novel jaa , ada nma besh-2 selalu tkaq .
awak mara + mjok en bylaa saya buadd mcm uwh .
alolo , sweetsgt lhaa tyme tuhh .
awak nak nama mulaa pada nma huruf kita rite ? A & F ?
kan sayang ? then , awak slalu gtw ibu awak yang na ltak nma macam-2 .
'ibu nnty cakap , if ad jdoh smpai situ , ada lhaaa .'
pz uwh awak nnti marah , sebab ibu mcm tak mndoakan kytaa brsama .
rite ? awak-2 , pgai mcam budak-2 .

awak ingat tak tyme kytaa ckap psal citaa-2 ? awak nak jdi dktor rite ?
awak nak jadi dktor pkar jntong , sebab awak na rawat orang tuh mcam ary-2 awak kena rawat en ? tapii saya bngkang . saya nak awak jadi dktor brsalin .
sebab nnty bylaa saya brsalin awak bole jdy dktor nyaa .
tapi , saya tak bagi awak jadi dktor orang laen , nnty saya cmburu .
kejam en saya neyh ? 
paz uwh saya nak jadi pnsyarah pulak . awak lagi bngkang !
sebab jelez nnty student akan ngorat . awak-2 , nnty saya tua dari dyowg .
mana nak ngorat daa ? saya t tuaa . awak t ckap ,tua-2 pown mztii cntek .
awak , doakan saya untk brjaya n ambik cita-2 awak eh ?
saya nak bagi impian awak tolong orang akn trcapai

Sayang hepii sgt dapadd ada dalam aty abang smpai tamat nyawa abang .
abang-2 , if ada pluang smpai ke johor .
nnty sayang pegii tahu . sayang t teman abang smpai ke malam .
sayang tido kat sana skaly ;)
abang doakan eh ? supaya , syang dpadd ziarah abang cpadd :')
Abang , sayang mnaip bukan dengan aty yang gembira sebab dpadd mluahkan .
tapii , tangan terketar untk pegang keyboard .
airmata yang melimpah-2 mcm hujan . maafkan sayang sebab tak kuaddd .
maafkn sayang abang :'(
Setiap patah perkataan ada mksud , setiap syang tulis . airmata mnitis-nitis turun .
Imissyoudamnmuch 

AL-FATIHAH buadd hubby :'(


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction