Forever Young

Baca nd ketahui semua isi haty saya :')
Tuesday, December 20, 2011 ? 0 Gigi busuk ?
Luahan haty yang tak penah diketahui semua orang ....


:) Hati neyh bgaikan kosong bila orang semua cakap macam-2 tentang saya nd arwah .
Apa dosa saya pada semuaa orang ? saya sedang mencari dimana kebahagiaan saya .
bukan saya meminta simpati dari publish murahan ini , seandainya siapa yang tak pernah faham hati seseorang bila kehilangn orang yang dia sayang . Dia tak akan tahu macam mana peritnya hati ini bila trgores . Betapa sakitnya hati neyh bila tiada orang yang sayang nd pedulikan kita , semua tidak tahu macam mana untk menilai kebahagiaan orang laen :')
Semua hanya nak mempertikai kan orang nd burok-2 kan orang .

Tapi mngapa saya ? Setahu saya , saya ingin mncari orang yang pham saya . yang pndai mmbuad saya tenang . Arwah daa tada untk sabar kan saya :(


Ibu , sha daa tahu erti kbhagiaan dalam diri kita :') macam ibu selalu kata kbahagiaan tak pnah hadir sndiri melainkan kita yang mncari . Alhamdulillah , sha dpadd kegembiraan + kebahagiaan e2 ibu :) Sha cuba jadi yang trbaek untk family kytaa , Sha cuba jadi pnyabar bagi dia . Tapi ibu , tada sapa tahu hati yang sedang menangis yang meminta ruang untk melepaskan rindu :) semua orang menilai dari luaran , tapi mereka lupaa untk menilai dari sikap seseorang . Subhanallah ! perit rasa hati neyhh bgai kosong .


Ahmad Amirul , saya cuba cari kbhagiaan saya . Saya cuba jady kuadd menentang semua neyh seorang diri , tapi saya tetap lemah tnpa awak . Saya cuba bngun dari kejatuhan e2 .
Alhamdulillah , saya suda mndapad kebhagiaan e2 . Tapi tidak sama mcam dengan awak dulu . Banyak masalah yang kami hdapi , saya tak mmpu bangun seorang diri lagi .
saya tak kuadd mcam awak sngka kan , Saya bngun demi awak . Dalam otak saya smua hnya ingtkan awak . Dari e2 saya cubaa bangun untk mnjdy macam awak sngka kan .
Awak , doakan saya untk mnjdy kuadd . Doakan saya untk saya mmberi kbhagiaan untk orang laen , doakan saya mengingati awak stiap masa , doakan supaya brsabar , doakan saya untk mngecapi cita-2 yang awak ingingkan :') Insyallah , saya akan buktikan kat awak yang saya tak lemah yang awak sngka kan .
Saya sangt merindui awak , kalau bole saya tanak daa brjauhan dengan awak .
tapi apakan daya , saya bukan DIA yang bole mmbuat kputusan .
DIA sudaa pown mmberi kbhagiaan ini , insyallah akan aku jga nyaa mcam aku mnjaga mu :'(


:) Walaupwn saya saket , saya tak penah nak mara korang yang buad crita macam-2 rite ? Saya pwn tak pham dengan pnyakit saya , tada seorang pwn tahu macam mana saketnya saya . Pnyakit neyh di rahsia oleh semua orang trmasok orang trdekadd saya .
saya taknak orang sdeyh if ad pnyakit . Insyallah , saya akan kuadd demi orang laen :')
Jangan pk saya akan lemah bgitu saja , tidak ! dengan crita yang kamu reka reka ini akan saya mngambilnya untk mngubah pndirian saya :') Kamu semua mmberi semngad untk saya , saya sayang smuaaa orang yang prnah mnjady musuh , shabat baek , orang yang tidak dikenali , trima kaseh kerana mmberi skongn untk saya mnjdy lbey baek dari skrang :)


Awak , saya mintak maaf sebab jadi lemah . Saya tak tahu macam mana nak cakap kan .
saya nak awak bhagia :) saya nak awak cari sndri kbhagiaan e2 , saya tk mmpu bgy kbhagiaan untk awak :( maafkan saya wakk , saya sayang awak . sgt-2 sayang , tapi kbhagiaan saya tak dpadd bagy kat awak :( saya takodd awak akan merana disebabkan saya . Awak , sayang / cinta perlukan pngorbanan kan ? klau awak rasa tak bhagia dengan saya . Saya izinkan awak pergi mncari yg laen . Saya snggop brkongsi kasih asal kan awak bhagia :) saya tk kuad , saya selalu buad awak sdey . saya tkodd awak sdey .
Saya taodd awak :'( Awak perlu cari kbhagiaan sndri , saya bukan sapa-2 untk bhagiaa kan awak . Saya Bukan ALLAH yang selalu mmberi segala-2nya tnpa doa .
Tidak wak , saya manusia biasa yang selalu sdey nd yang selalu hinaa .
Awak , kbhagiaan awak . kbhagiaan saya jugak :) saya selalu sayang awak .
Awak pwn jugak daa berikan saya kekuatan untk jalani idop brsendirian :)
Awak da aja saya erti kesabaran :) trima kaseh awak , jasa awak saya tidak penah lupakn . tapi , saya mngharap awak mncari kbhagiaan awak sndri :(
saya takodd saya kehilngn awak pula slepas ini :(
bie saya sayang awak , saya nak sgt tngok awak happy . Bukan merana yaa sayang .
Iloveyou :)


P/s | seandainya eisha trsalah atau trsilap cakap selama ini , maafkan lhaa :) jangan lhaa mara if kamu semua terasa , eisha hnya meluahkan apa yng trbuku dalam aty eisha :) eisha sayang korang <3


YANG IKHLAS | NURFARISAH / BEBYEISHA


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction