Forever Young

:'(
Monday, December 19, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

Di malam yang sunyi , Eisha trdengar bunyi fon arwah .
Eisha sungguh trharu bila dngar bunyi fon dia .
Eisha brharap ibu dia yang call eisha , trnyata bukan !
tapi number yang tak dikenali yang call . ALLAHHUAKHBAR !
Siapakah dia ? kenapa dia Call arwah ? sedangkan arwah sudaa tiada .
Eisha mula takod untk mengankatnyaa , sebab eisha setahu eisha hnya ibu bapa nd ahli keluarga dy saja yang call eisha . Bukan orang laen yang call .
Eisha pown braniekan diri untk angkat fon tuhh nd mnjawab pnggilan dia .
HUH ! orang yang langgar Arwah ! branie sungguh dy call , eisha tak mmpu untk memaki hamun , sebab diberi ungutan kepada eisha .
Lepas tuhh eisha tak branie nak buadd apa-2 , sebab eisha sudaa kaku nd takodd .
Eisha braniekan diri untk call parents dia nd gtw semua neyh .
Parents dia cakap tak prlu risau , sebab semua dalam kawalan polis :')
Alhamdulillah eisha brkata , tapi eisha tak brane berserah .
Eisha prlu brjaga-jaga . Eisha takod dia akan apa-2 kan eisha .
dalam ketakutan dan menanggis , eisha trtidur smbil memegang fon arwah .

Eisha mula mmpi arwahh , dalam tidur eisha mmpi mcam mana arwah xcdent .
Benda tuhh mcam trjadi depan mata eisha , ALLAH nak tnjuk kat eisha macam mana arwah kena . YA ALLAH , sgt mnyedihkan :'(
Eisha mula trjaga , eisha nges dengan semahu-mahunya .
Adakah mmpi e2 ALLAH mahu aku mngingatkan nya ?
adakah ALLAH mahu aku tahu brtapa kejam nya si pmbunuh e2 ?
adakah ALLAH mahu aku tahu yang dia sgt trsiksa ?
YA ALLAH , aku mahukan kbahagiaan . Aku sgt merinduinyaa :'(
Eisha mula tidur kembali , Eisha mmpi arwah yang dtg smbil menangis .
" sha abang tatahu nak lindung sha mcam mana , cuma abang bole bgtw jaga diri baek-2 abang daa tade untk lindung sha dari semua org . tlong selalu bgytw ayahibu abang setiap masa supaya dyowg tahu macam mana keadaan sha . abang tamaw sha jdy mcm abang "
eisha bangun lepas tuhh lagi mananggis .
Eisa tataw nak buadd apa , eisha tataw nak kata apa .
eisha takodd , eishaa rindukan dy .

Seandainya dia ada lagi , akan ku jaga dengan baek wak .
Saya akan sntiasa beri yang terbaek untk awak , tapi saya tak kuad mcm awak harapkan .
saya hnya kuadd dengan semangadd kawan-2 nd bf baru saya .
awak , semua takley trima saya mcam awak trima saya.
saya tak tahu nak brlembut macam mana lagi .
Pzti ada saja yang tak kena dengan saya :'(
saya amad merindui awak .
seandainya awk ada , saya nak sgt katakan saya sayang awak hingga tak trkata .
Bia lhaa awak tenang di sana , jgn merisaui saya .
saya di sini ada di smping orang yang saya sayang :')
YA ALLAH , tlong smpai kan rindu ku kepada dia .
aku hnya mmpu brdoa , bertenang lhaa kamu di sana <3


                                           Yang benar | eisha , menaip smbil menangis :')


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction