Forever Young

Maafkan aku
Tuesday, December 27, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

Maafkan saya , sebab saya tak sempurna buad semua orang :'(
Saya hnyaa mnyusahkan semuaa orang , tmbah-2 lagyy my fmily .
Saya tak mmpu brkata-kata :'(
Awak mzti mnyesal kan couple dengan saya ? sebab saya kadang buadd tak tahu jew apa yang awak buadd . mksdnya saya ta caring awak .
Awak , saya bukan macam tuhh . Saya hnya manusia biasa yang hnyaa selalu mmbuad kesilapan , even ksalahan e2 kecik .
Saya tanak byla saya cmburu , nnty kytaa brgado .
Saya tanak semuaa tuhh , en saya daa kata saya akan jaga awak macam arwahh :')
bylaa awak ada pape jgn malu untk critaaa , saya sentiasa ada byla-2 masa awak perlukan .
Awak-2 , saya tak ambil berat kat awak . bukan brmakna saya tak sayang awak .
Sebab saya sayang lhaaa saya tanak awak sdey-2 bylaaa saya takecare awak .
Awak , kadang-2 mzti awak terpikir yang awak tanak kebebasan , tapi awak nak perhatian rite ?
Maafkan saya , sebab saya tak pernah sempurna buadd awak :'(

Abang , sha tataw nak buadd cana lagy untk dy happy :'(
Esha tak kuadd :'( tlong lhaa sha abang , np abang tanak bangun untk sha ?
sha perlukan abang , sha nak kata-2 semangad dari abang .
tak lama lagy nak new year sayang , tapi smbut sorang-2 taun neyh .
Sdeyy sangat-2 , saya nanak awak ada selalu enga saya , brtapa rindunya saya kat awak .
ALLAH saja tahuu , doakan saya supaya kuadd semangadd nd akan buad orang yang saya sayang bangaa .
Insyallah , saya di sini sntiasa doakan awak ,

                                                                                                                 Love | EISHA :)


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction