Forever Young

Untuk awak :(
Tuesday, December 20, 2011 ? 0 Gigi busuk ?

Awak , Yeaa awak lhaa bf saya skunk neyh .
Saya nak gtw awak neyhh . saya mmg sayang awak .
Yeaaa , sudaa 3 kali kytaa couple . pada Arwah ada smpai daa tade .
Tapi bylaa awak bagitaw semalam (JUJOR) , sayang saya daa kurang kat awak sbenarnyaa .
Tapi saya takodd khilangn awak , dalam takodd saya nges .
saya tanak nges untk awak , saya tkodd awak kena seksa kat akhirat kelak nnty .
memang layanan awak laen kat saya , tak brmakna saya mara+ benci awak .
e2 bukan saya wak , mungkin dulu saya mcam tuhh .
sebab saya tak kesah sebab ada arwah .
skrang arwah pown tadak daa , hnyaa awak .
saya cuba jadi mcam orang laen , saya nak kuadd mcm dyowg .
saya nak brsaba mcm dyowg . tapi awak , kejap jhaa saya bole .
tapi marah saya susah nak ilang , yg pasti saya tak mara awak en ?
skit pwn takkan ? sebab saya nak awak bhagia :')
Saya taw saya sukaa sangat mnyakitkan aty awak . Sumpah wakk , sayang saya kat awak daa brkurang :'(
sebab apa ? bia kytaa dua saja tahu .
Ramai suroh saya bagi pluang at awak , katanya awak mzti brubah untk saya.
saya daa try wak , bole bagi lagi .
Tapi awak sndiri tak guna dengan btol . maafkan saya awak .
saya tak kuadd mcm orang laen :'( saya lemah sgt-2 .
Saya bnyak buad silap kat awak , saya tanak awak mcm gini lagi .
apa yang saya impikan smua da musnah dengan kejujuran awak .
maafkan saya , bukan saya tak dpadd trima awak lagi .
Tapi saya prlukan bukti :'(
saya tak sngup khilngn awak , sebab ckop saya sudaa khilangn orang yang saya sayang .
tak mungkin awak , saya syaang lagi fmily saya.
tapi saya prlukan orang temankan nd hiburkan saya . saya nak tmpat brmnjaa :'(
Saya nak awak tahu yang saya sayang sgt-2 kat awak .
Tolong brubah demi diri awak , if saya yang kena tapa .
Saya tanak orang laen jdy mngsa awak :'(

P/s |bie, i know i'm not superwoman that can make u happy along ur life.
 i just ordinary girl 
that leaving in this world to feel love, joy, sad and happiness.
 bie, you are the best for me. 
you give me strength to all matters happen.
 you always patient with me.
where i be, you always there. 
what i do, you always smile and care. sayang, 
how can i wont love you? 
you completing part of my life. in this world, i choose to stay 
besides you. can i sayang?


Full Of LOve are wrting for u :'(
Iloveyousomuch , i hope u i'll change your attitude
Your love | NurFarisah :')


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction