Forever Young

Saket :'(
Friday, March 2, 2012 ? 0 Gigi busuk ?

1/3/2012 pada 23.oo malam . Eisha batok berdarahhh + migrain :'(
YA ALLAH ! eisha tktawww nak buadd apa bilaa tengok tangan eisha brdarah .
nak kasi tahu ibu , eisha tk snggop . tanak tngok deowang kelam kabut .
Bia lhaaa eisha tnggong untuk semuaa neyh sorang-2 . Tak sukaa mnyusahkan orang .

Tapiiiii ......
If nnty Eisha tade , sapa yang nak jaga adek eisha ? sapa nak jaga kawan eisha ?
sapa nak jaga ibu nd bapak eisha ? sapa nak bgy semngad kat sayang eisha (yana)
Eishaaa tak snggop tengok deowang sedeyh . Eisha tahu doeowg perluukan eisha untk mngadu nd mcm-2 lagii :'(
Tapii eishaaa tak snggop if deowang yang dpadd saket neyhh :'(

YA ALLAH ! jangan lhaaa bagi masalah neyhh kat deowang :'(
kalau bole , berikan lhaa ia kepadaku , sesungguhnyaa aku snggop nd redhaaa dengan semuaa yang kau berikan . jangan lhaaa kau berikan dugaan yang berat kepada kawan-2kuhh . Aku tak mahu mereka menanggung dugaan yang berat . aku tak snggop melihat airmata mereka jatohhh :'(

Kenapa dea saket YA ALLAH ? aku tak snggop tengok sahabat aku saket lbeyy terok pada aku . dea baek YA ALLAH , knpa kau berikan semuaa tuh kpaa mereka ?
sepatotnyaa aku yang perlu dpaddd ini :'(
tak snggop tengok yana sakett sayanggg , Kalau bole eisha nak tukaq tmpat dengan yana .
Kuatkan lhaa semangadd yana , takmaw yana down semuaaa :'(
Eisha tanak semuaa neyh jdy kat yana . yana kuadd taw ! Eisha ada jeaa dengan yana .
tapa , kitaa sama-2 sakettt :')

Adekk , kaka takoddd kaka pegi dluu pada adek . Kaka tanak tengok adek ngehh daaa .
kaka tak sngop adek , if kaka bole ada kat tempat adek . kaka nak sayang .
kaka tak sukaa tengok adek pnink pala nd hilang tumpu untk plajran .
sayangg , kaka taknak adek kaka neyhh jdy mcm kaka .
adek , if kaka tadak nnty o kaka pegii dlu . adek jnjy taw akan happy nd snyum jeaaaa .
kakak sayang adek sngat-2 , kaka taw adek sukaa A N kan ? jaga deaa elok-2 sayang .
jangan saketkan aty deaaa . nnty if akk tade , akk takleyy jaga adekk daaaa .
jnjyy dengan kaka jaga diri .

YA ALLAH !  KAU LINDUNGI ADEK DAN SAHABAT AKU INI YA ALLAH :'(
JANGAN LHAAA KAU BERIKAN DUGAAN YANG MEREKA TIDAK MAMPU TANGUNG SEMUA INI , KALAU KAU MAHU . BERIKAN LHAA IA KEPADA KUHH .
JANGAN KAU BERKAN KEPADA MEREKA ! AKU TIDAK SNGGOP MELIHAT AIRMATA MEREKA MENGALIR WALAUPUN SEBESAR ZAHRAH SEKALI POWN .
KAU AMPUNI LHAA DOSA-2 MREKA . SESUNGGUHNYA MEREKA TERBAEK DARI YANG LAEN . AMINNN :')

P/s | adek ecah and yana sayang , eisha sayang hampaaa duaaa .
jangan tinggaikan eishaa taw .

# menaip sambil menaggis nd batok :'(


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction