Forever Young

:'(
Monday, September 17, 2012 ? 0 Gigi busuk ?



Tak aku duga dugaan aku seberat ini , satu-satu telah pergi meniggalkan aku .Bermula dengan pemergian arwah nenekku , diikuti dengan arwah abang amirul , selepas itu dua orang sekali gus iaitu arwah kak syazana azemi nd abang marzuki , bermulaa laaa hidup yang tidak pernah tenteram . Mengapa aku berkata sedemikian ? Setiap malam pada tahun ini , air mata aku jatuh tanpa berhenti . Langsung tidak bersebab , kenapa aku harus menitiskan air mata ini . Subahanallah ! berdosanya aku melawan takdirmu ini ya ALLAH ! 

Sabtu lalu , aku tersalah faham dengan sahabat aku . Aku menuduh tanpa tahu sebarang cerita . Bukan aku tidak faham , aku cuma perlukan dia bercerita kepada diriku .
Aku berbuat sedemikian untuk mengurangkan kesedihan dia , tapi dia hanya memberitahu aku yang aku ini hanya menyerabutkan dia , sejak itu aku tidak lagi berani untuk menghantar pesanan atau like status dia . Aku tanak kehadiran aku menyemakkan lagi hidupnya .

Kini aku telah baca blognya , aku tahu akan isi hati yang dia luahkan . Sumpah airmata ini mengalir tanpa berhenti . Dia umpama seperti abang aku sendiri , susah aku dia pikirkan . senang aku dia senyum . Ya ALLAH ! beratnya dugaan yang kau berikan untuk dia .
Aku tahu , dugaan aku pun tidak pernah selesai . Jika aku bole mengambil sedikit masalah dia atau aku berada di tempat dia , aku sanggup . Tapi aku tidak lagi sanggup melihat dia terus diselubungi masalah ini :"(

Dia seorang insan teman yang baik , dia seorang insan yang suka menolong aku , dia insan yang sentiasa yang selalu berjuang untuk orang sentiasa tersenyum . Dia sanggup terluka demi kebahagiaan orang , kini sudah tiada lagi bersama aku :'(
aku rindu saat-2 itu .
Ini semua atas kesilapan diri aku yang suka memaksa dia , yang sentiasa menuduh dia .
Sumpah aku tidak berniat begitu , aku hanya seorang perempuan yang manja .
Sebab apa yang aku perlu tahu , mesti aku akan dapat tahu , begitu la aku ketika ingin menolong orang dan meringan beban orang . Tapi aku tidak tahu yang aku berbuat sedemikian menyakitkan hati orang yang aku sayang . kini aku hanya tinggal sendiri tanpa sahabat yang selalu berada dengan aku ketika susah dan senang .

Zuffry , i mintak maaf if i ada buat salah kat you . sumpah i taktahu apa-2 pon , i just nak you sendiri cerita kat i , you selalu suroh i baca blog . Sedangkan i pon tade masa nak baca . now i baru baca , i mintakk maaf , kalau i buad semua tue bole buad you benci , i mintak maaf , i janji i takkan ulang lagi benda yang sama . I janji i akan ada saja dengan youuuu :'(



Al-Fatihah buad arwah :'(



Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction