Forever Young

Tak mampu disimpan :(
Monday, November 5, 2012 ? 0 Gigi busuk ?


Heyy assalamualaikum , Eisha kat sini nak ucapkan goodluck untuk SPM candidates :)




Kenapa dengan tajuk and picture tu ? Hmmmm , 5/11 pada awal pagi semua sedang tidur .
Aku jugak tidur , tidur dengan nyenyak sekali .
Sedang asyik aku mimpi , aku mimpi bagaimana ARWAH SYAZANA meninggal :(
Tak tahu betul atau tidak , tapi baju tu sama seperti time dia pergi tinggalkan kita .
Dia marah aku sebab aku tak pernah ikut cakap dia , dalam mimpi tuu dia paksa aku untuk ikut dia , " adik EISHA ! tolonglah ikut kaka , jangan nak degil sangat . kaka tak sanggup tengok adik menangis tiap malam " Eisha " kaka , adik tak mampu ikut kaka . Takut ayah marah adik , takkan kaka taktau ayah adik macam mana ? " Arwah" kaka tahu sayang , sebab tu kaka nak adik tinggal dengan kaka , baru kaka boleh pantau adik "
Tiba-2 , aku di tarik oleh arwah untuk naik moto . Sangat-2 laju , tiba-2 ada orang tarik tangan aku dan cakap " jangan ikut dia , balik ke pangkuan keluarga , mereka lebih memerlukan kamu ". Lepas tu arwah buat taktau dengan orang tarik aku dia terus pergi jauh sehingga kemalangan yang berlaku , kemalangan ?! yeaaaa , kemalangan yang dia alami semasa dia meniggalkan kita :( selepas itu aku terjaga kerana di kejutkan oleh ibu , sebab aku menjerit . YA ALLAH , aku tahu kau telah menjawab segala persoalan aku selama ini . 
Adakah ini satu hikmah ? Adakah Engkau memberi aku peluang untuk hidup dan mengubah segalanya ? 
Saudara sesama islamku berkata , jika aku pergi ikut ARWAH . Aku akan pergi menyahut seruan Mu ? YA ALLAH , pelbagai soalan yang bermain di mindaku , 
Aku tidak sanggup memberitahu sesiapa , tapi aku tak mampu menyimpannya .
aku terpaksa meluahkan di FACEBOOK dan twitter . Setelah aku usai solat hatiku menjadi tenang . Adakah mimpi ini kerana aku merindui Arwah ? Adakah mimpi aku untuk menigatkan aku bahawa takdir aku semakin hampir ? YA ALLAH , aku tidak tahu ingin berkata bagaimana , Sesungguhnya kau saja yang mampu menolong aku .
Aku berserah kepada mu .

AKU STILL INGAT MIMPI DAN PERBUALAN KAMI SATU PERSATU . SEBAB ITU HANYA BERMAIN DI MINDAKU 

Rindu aku terhadap arwah tidak kurangnya dengan aku merindui Arwah amirul . 
sedih sangat , tiap-2 hari aku menangis sehingga mata aku terlelap dengan sendirinya .
Dugaan terus dan terus datang kepadaku , Aku cuba untuk kuatkan semangat aku .
tapi aku hampir jatuh di saat aku lemah , aku bangun dengan sujud kepada ALLAH .
Apa lagi harus aku terima ? pelbagai dugaan Mu Ya ALLAH , berat sungguh hati ini ingin tenang . Lelaki ? jangan persoalkan lagi , aku sanggup mati daripada tersiksa oleh insan yang bernama LELAKI :( 

Cukup setakat ini , kalau rajin sedekahkan AL-FATIHAH buat insan yang bernama NUR SYAZANA BINTI AZEMI & AHMAD AMIRUL ROSLI 


Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction