Forever Young

Kami takkan terpisah mungkin ?
Friday, December 7, 2012 ? 0 Gigi busuk ?



Hai Assalamualaikum , dah lama pulak rasanya tak update blog :) Harini tetiba ja rasa nak update pasal orang kat atas tu  :D
Mesti ramai tanya tanya kan siapa dia ? Dia lah yang Eisha selalu tweet pasal dia :p Nama dia Muhammad zikri bin Shamsul Bahri .
Tapi saya gedik mengada ngada nak panggil dia ' JIKI '
Yelahh , mana taknya ramai panggil dia ziki >< Eisha nak la lain pada yang lain :p dia pulak kata eja eisha mesti "esha" geram kan >< 

Okay , kami kenal since 18 november 2012 . Act Eisha follow dia 17 haribulan . Sedangkan dia dah follow lama dah :p dah tak mention suruh follow balik kan kan ? apa lagi tak follow ahh , Esokkan hari tu dia tegor , sebab Eisha tweet pasal mengantok sangat sangat :D Hhahahaa , mau taknya tak tido semalaman . Then kat situ la mula nak tweet kenal kenal , Eisha lupa yang dia ni selalu Retweet tweet eisha act . Bila dia tegor , baru bole tweet . hahahaha .

Macam mana bole rapat ? Hhahaha , dia ada tweet sorang mamat ni yang berlagak and and batak . Then nak gocip gocip kena DM ahh kan ? bila dah lama tergerak hati nak mintak number *gedik kan *
Agak lama jugak la ambik , tapi tak tegor . Bila misscall dia mesti buat call me back . then satu hari tu memang saja nak gedik call dia , dapat call percuma .

Dari situ kami rapat , Dia suka dengar cerita Eisha .Eisha pun cerita laa pasal hidup Eisha , pasal arwah pasal anything . Tak rasa malu pulak nak cerita semua , dia pun ada la nasihat sikit sikit . Start malam tu , kami otp (on the phone) selalu . hahaha , kadang kadang sampai tak tertidur . Okay 1 december 2012 , kami lambat tido . Macam cerita lah kami keluarkan , Lepas tu kami :p hahahaha , tapi kan kejap ja . Eisha mana berani ambik hak orang , 2 hari ja . kami kawan pulak . Dalam 2 hari tu kan eisha rasa macam 2 tahun dengan dia , bahagia tak payah kata laaa :p Eisha mengaku , Eisha selesa dia ada dengan eisha , tenang bila cakap dengan dia even marah atau merajuk tu saja gedik gedik :p Mungkin jodoh . hahahah * jelir lidah *

Lepas 2 december and and phone dia rosak . Dia dah berubah , semalam cakap phone pun tak macam selalu . Sedih sangat , minggu ni dia macam ................... Okay , Eisha tak tahu nak kata apa . Mungkin dia sibuk layan GF dia , memang dia selalu text . Text dia tak semesra aku kenal dia dulu . Eisha sedih sangat , tapi nak buat macam mana Eisha kuatkan semangat untuk dia , Eisha hilangkan kesakitan untuk dia , Eisha tahan airmata yang mengalir untuk dia . Eisha nak dia tau Eisha bahagia sangat dengan dia walaupun Eisha terasa hati dengan dia :)
Kalau Eisha marah dengan dia , Eisha diam tak kata . Lepas tu dia membebel eisha gelak ja . 
Macam mana eisha marah dia kan eisha still gelak jaa , sebab tak bole marah dia . Merajuk tu bole laaa :p
Mungkin jodoh sampai Eisha tak mampu nak marah *perasan* hahaha 

Awak , awak ingat tak mula mula kita start kenal ? ingat tak kat time tu saya manja manja :p then awak cakap saya mengada-ngada . tapi saya tetap manja manja kan kan :p Bila otp saya selalu cerita macam macam , menangis . awak dengar , haritu saya menangis teruk sangat . Awak cakap saya manja suka nangis , saya stop menangis . Lepas tu kita text happy sangat , awak awak layan saya macam bidadari . Dalam hati saya cukup bersyukur , sebab ALLAH temukan kita . Walaupun saya sakit hati , saya tetap senyum dan tenang bila bersama awak awak tahu ? gembira sangat masa tu . Tapi lepas abang awak kerja malam , kena off fon . sejak tu awak dah berubah , mungkin awak tak perasan . Saya perasan sebab awak layan saya , saya tahan sebak tahan kenangan kita yang sekejap tu  . hmmmm , demi awak . saya sanggup lakukan semua . Mungkin ALLAH nak uji berapa lama saya boleh bertahan dengan awak . 
Saya janji atas nama ALLAH saya akan bersama dengan awak susah ataupun senang . Tengok , saya tetap tunggu awak :*
Bahagia awak , bahagia saya :p itu namanya sahabat bukan ? Terima kasih awak . saya takkan jadi seorang perampas , sebab itu memang sakit bila perempuan rasa . 
saya paham perasaan perempuan .

Awakkkkkkkkkkkkkk , hmm bye ;)

bak patah berpatah adaa syada
'' HANYA MEMERLUKAN SEMINIT UNTUK MENTAFSIR SESEORANG, SEJAM UNTUK MENYUKAI SESORANG DAN SEHARI UNTUK MENCINTAI SESORANG, TETAPI MENGAMBIL WAKTU SEUMUR HIDUP UNTUK MELUPAKAN SESORANG ''



Terharu ? thanksyou :)




Older Post . Newer Post

// Forever Young-One Direction